زمین فوتبال
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

زمین فوتبال

این مقاله در مورد زمین بازی برای بازی فوتبال انجمنی ("فوتبال") است.
"زمین فوتبال" به اینجا تغییر مسیر می دهد. برای کل ساختمان که شامل زمین است، به استادیوم مراجعه کنید.

اندازه گیری استاندارد زمین اندازه همه زمین ها یکسان نیست، اگرچه اندازه ترجیحی برای بسیاری از استادیوم های تیم های حرفه ای 105 در 68 متر (115 yd × 74 yd) با مساحت 7140 متر مربع (76900 فوت مربع؛ 1.76 هکتار؛ 0.714 هکتار) است.
زمین فوتبال (همچنین به عنوان زمین فوتبال یا زمین فوتبال نیز شناخته می شود) [1] سطح بازی برای بازی فوتبال انجمنی است. ابعاد و علائم آن توسط قانون 1 قوانین بازی، "زمین بازی" تعریف شده است.[2] زمین معمولاً از چمن طبیعی یا چمن مصنوعی ساخته شده است، اگرچه تیم های آماتور و تفریحی اغلب در زمین های خاکی بازی می کنند. سطوح مصنوعی باید سبز رنگ باشند.
تمام علامت‌گذاری‌های خطوط روی زمین، بخشی از ناحیه‌ای را تشکیل می‌دهند که آنها تعریف می‌کنند. به عنوان مثال، یک توپ روی خط لمسی یا بالای آن هنوز در زمین بازی است و خطای روی خطی که محوطه جریمه را محدود می کند منجر به پنالتی می شود. بنابراین، یک توپ باید به طور کامل از خط تماس عبور کند تا خارج از بازی باشد، و یک توپ باید به طور کامل از خط دروازه (بین تیرهای دروازه) قبل از به ثمر رسیدن گل عبور کند. اگر قسمتی از توپ هنوز روی خط یا بالای خط باشد، توپ هنوز در حال بازی است.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: